Gastvrij verkopen
Meer omzet en hogere klanttevredenheid door een gastvrije beleving.
In een wereld waar gastvrijheid en persoonlijke connecties van onschatbare waarde zijn, willen we jou helpen om als verkoopadviseur het verschil te maken. Geen opdringerige verkoop, maar een warm welkom en een onvergetelijke ervaring voor elke klant. Dat is waar onze training “Gastvrij Verkopen” om draait.
Ontdek hoe je het vertrouwen van jouw gasten wint en tegelijkertijd jouw verkoopresultaten naar nieuwe hoogten brengt. Leer te verleiden zonder pusherig over te komen. Zorg ervoor dat jouw klanten je ambassadeur worden. In deze training geven we jou alle tools en vaardigheden om een gastvrije beleving te creëren die blijvend is en leidt tot meer omzet!

“Verkopen is niet enkel een transactie, maar het creëren van waardevolle connecties met klanten, waar gastvrijheid het fundament voor vormt.”
De training in het kort
Studiebelasting
De studiebelasting is gelijk aan de duur van de training. Er is geen huiswerk of voorbereiding nodig.
In welke talen kunnen we de training verzorgen?
Nederlands – Engels – Duits – Spaans
Soort training
Incompany training
Groepsgrootte
4 tot 12 deelnemers
Tijdsduur
1-2 dagdelen (van 3 uur)
Voor wie is deze training geschikt?
De training is ideaal voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten (of klanten, patiënten, bezoekers, cliënten etc.). Of je nu aan het begin van het carrière staat of een senior bent, deze training biedt waardevolle inzichten voor iedereen. In welke branche je ook werkt, gastvrijheid een must voor iedereen! Kortom, we bieden deze training aan in diverse branches en op diverse niveaus.
Enige basiskennis over gastvrijheid is prettig, maar niet verplicht. Er is geen vooropleiding nodig. Wel is het prettig als je basiskennis hebt over gastvrijheid. Dat kan je bijvoorbeeld doen door de basistraining “het geheim van gastvrijheid” te volgen en/of gastvrijheid het boek “Het geheim van gastvrijheid” te lezen.
Wat ga je leren?
Onze training richt zich op het vergroten van jouw succes als professional. Elk onderwerp wordt grondig behandeld en ondersteund door praktijkvoorbeelden en oefeningen, zodat je het geleerde meteen kunt toepassen. Enkele onderwerpen die we behandelen zijn:
Waarom kiezen voor deze training?

Deskundige trainers
Onze ervaren en gepassioneerde professionals staan klaar om jou te begeleiden in jouw groeiproces tot een ware gastvrijheidsexpert.

Praktijkgerichte benadering
Wij geloven in leren door te doen. We behandelen casussen uit jouw eigen praktijk, zodat je het geleerde direct kunt toepassen in jouw dagelijkse werkzaamheden.

100% Inspiratie gegarandeerd
Laat je inspireren door concrete voorbeelden uit andere organisaties. Praktische tips en verdiepende inzichten die je direct toepast in de praktijk. Onze sessies zijn leuk, luchtig, interactief en afwisselend.

Maatwerk
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, en daarom maken we de training in co-creatie op maat aan jouw wensen en behoeften.
Resultaten
- 1
Meer en bewuster gastvrij gedrag vanuit intrinsieke motivatie.
- 2
Stimuleer een meer gastgerichte mindset.
- 3
Verbeter communicatie met klanten/gasten én collega’s.
- 4
Vergroot zelfvertrouwen, werkgeluk en voldoening in jouw werk.
- 5
Concrete inzichten en ideeën om gastvrijheid te optimaliseren in de praktijk.
- 6
Een meer gastvrije beleving voor jouw klanten/gasten, wat resulteert in hogere tevredenheid, minder klachten, meer complimenten en positieve reviews én loyale klanten.