Gastvrijheid in Bedrijf Community

De Gastvrijheid in Bedrijf Community is dé plek voor iedereen met een passie voor gastvrijheid. Door het onderling delen van kennis, inspiratie, ervaringen en tools maken we de wereld samen gastvrijer én gelukkiger. 

  • Ben je op zoek naar inzichten en praktische handvatten om gastvrijheid in jouw bedrijf naar een hoger level te tillen?

  • Ben je klaar met losse gastvrijheidstrainingen die weinig effect lijken te hebben en zoek je naar tools die tot duurzame resultaten leiden?

  • Wil jij je collega’s blijven inspireren met effectieve tools?

  • Wil je jouw netwerk uitbreiden door te connecten met andere Gastvrijheidsprofessionals? 

 

Dan is de Community echt iets voor jou! Het helpt je om dé gastvrijheidsexpert te worden in jouw organisatie. Je hoeft het wiel niet zelf uit te vinden en je staat er niet alleen voor! Met de Community ben jij in staat om impact te maken en gastvrijheid te verspreiden binnen jouw team!

Samen maken we de wereld gastvrijer!

Wat krijg ik wanneer ik lid word van de Community? 

In de Community leer je alles over gastvrijheid, gastvrij leiderschap en het uitdragen van gastvrijheid.
Je verbreed je netwerk, helpt elkaar en deelt nieuwe inspiratie en verrassende ideeën.

0
Leden
0
Microlearnings
0
Hospitality Talks

 

Voor wie is de community opgericht?

  • Heb jij een passie voor gastvrijheid?
  • Heb jij een sterke drijfveer om jouw bedrijf, organisatie, team of omgeving gastvrijer te maken?
  • Vind jij het fijn om te connecten met andere gelijkgestemden?
  • Ben je op zoek naar inspiratie, tools en inzichten die je direct kunt toepassen in de praktijk?

Het maakt niet uit of je medewerker, manager, student, docent, trainer of directeur bent en in welke branche je werkt.
Gastvrijheid is universeel. Iedereen is welkom in de Community!

De Community is NIET geschikt voor mensen die:

  • nog overtuigd moeten worden van het belang van gastvrijheid,
  • gastvrijheid maar een vaag en zweverig thema vinden,
  • denken dat gastvrijheid alleen in de horeca te vinden is of
  • mensen die vinden dat ze niets meer te leren hebben in gastvrijheid.

 

 

De community brengt mij als Hospitality Manager binnen een IT bedrijf dichterbij soortgenoten vanuit alle branches. Dat zorgt ervoor dat ik nog meer inspiratie krijg en kan delen waardoor de gezamenlijke passie voor gastvrijheid nog mooier wordt!

Michael van der Tweel, Facilities & Hospitality Manager, Xebia

 

 

Ervaar de Community 

 

 

 

 

Lidmaatschappen

 

 

Word nu lid en krijg direct toegang tot:

  • Direct toegang tot het online community platform én de app

  • Onbeperkt toegang tot de online Hospitality Academy met e-learning modules en tools.

  • Deelnemen aan online live events (>10 per jaar) of later terugkijken

  • Interviews met gastvrijheidshelden lezen. luisteren en kijken.

  • Creëer een supernetwerk en connect met andere Gastvrijheidsstrijders!

  • Met korting naar live events en masterclasses

 

Probeer het 1 maand
voor maar 1 euro!

(daarna 22,99 euro per maand of 239,58 euro per jaar)

 

 

 

Wil je met meerdere collega’s lid worden?

Super! Dan hebben we een mooie staffelkorting voor je:

  • 2-5 leden: 10% korting
  • 6-9 leden: 20% korting
  • 10-19 leden: 30% korting
  • 20-29 leden: 40% korting
  • 30 leden: 50% korting

Meld je aan via onderstaande knop.

 

 

Ben je student?

Doe jij onderzoek naar gastvrijheid? Wil jij onbeperkt toegang tot de kennisdatabase en een netwerk van dé gastvrijheidsleiders van Nederland?

Dan is de Community écht iets voor jou.

Twee keer per jaar organiseren we een speciale studenten Q&A. Daarnaast krijg je toegang tot alle informatie om de beste input om jouw onderzoek tot een succes te maken.

Daarnaast hebben we speciaal voor jou een studentenprijsje!

 

 

 

Leden aan het woord:

De community is voor mij een soort van thuiskomen. Het geeft me energie en het versterkt bij mij het groepsgevoel. Hiermee bedoel ik dat we allemaal in deze community dezelfde passie hebben, ongeacht in welke branche je werkzaam bent of wie je bent of waar je woont. En behalve dezelfde passie delen we kennis met elkaar, luisteren we naar elkaar en inspireren we elkaar. En waarom zou je het in je eentje willen doen, als je samen meer bereikt? En het is ook nog eens veel gezelliger.

Renate Ravestein, Docent Hospitality, Graafschap College

Ik zou de Gastvrijheid in Bedrijf Community omschrijven als een hele inspirerende omgeving om goede ideeën op te doen en als een plek om medestanders te vinden. Het voelt soms alsof je alleen aan het strijden bent binnen een organisatie en het is fijn om daar ideeën van andere mensen ook te lezen en daar weer mee aan de slag te gaan.

Esther Fijnekam, Contractmanager bij Prinses Máxima Centrum

De Community is voor mij zo’n mooie toevoeging aan wat ik doe als gastvrijheidstrainer. En het is zo mooi en leuk om gelijkgestemden te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Heel leerzaam en ik krijg daar onwijs veel energie van.

Francis Lansink, Moodz guest experience

De community van Gastvrijheid in Bedrijf is leuk en inspirerend! Het verrijkt mijn netwerk en levert mooie ideeën op die toepasbaar zijn in mijn eigen (werk)omgeving.

Nora Bijen, Coordinator Triple A, Johan Cruijff ArenA

 

De oprichter aan het woord:

De ananas is het symbool voor gastvrijheid

Het is mijn droom om alle gastvrijheidsambassadeurs in Nederland met elkaar te verbinden. We kunnen zo veel meer bereiken wanneer we de kennis, tools en inspiratie samenbrengen! Delen is vermenigvuldigen, daar sta ik voor. In de Community deel ik dan ook al mijn kennis zodat we samen een grotere impact kunnen maken op het gastvrijer maken van het bedrijfsleven en indirect de wereld wat mooier maken.

Directeur, bestseller auteur “Het geheim van Gastvrijheid”, key-note spreker, trainer en adviseur.

Laura de la Mar, Gastvrijheid in Bedrijf

 

De Online Hospitality Academy

E-learning & DIY tools

De online Hospitality Academy is een unieke plek waar je alles leert over gastvrijheid en gastvrij leiderschap. Dé plek om jouw kennis en vaardigheden te vergroten en nieuwe tools te ontdekken. Met korte, praktische (micro) e-learning modules doe je in slechts een enkele minuten nieuwe inzichten op die je direct kunt toe te passen in de praktijk! Als lid krijg jij onbeperkt toegang tot het aanbod van meer dan 200 online modules met video’s en tools over gastvrijheid en gastvrij leiderschap. Ook hebben we speciale modules voor trainers en docenten.

Deze modules zijn opgezet door verschillende experts. Daarbij zijn de modules handig onderverdeeld in lessen, zo kies jij zelf wanneer je welke kennis op welk moment tot je neemt. Naast verschillende lessen vind je ook interviews met gastvrijheidshelden en opnames van de Hospitality Talks (soort Ted Talks) en live Community sessies terug. Op deze manier mis je niets en kan je leren op het moment dat het jou uitkomt. Klaar voor een inspiratie boost? Vergroot je kennis en wordt dé Gastvrijheidsexpert binnen jouw bedrijf!

 

Hospitality Talks

Online live inspiratiesessies

Maar liefst 10 keer per jaar organiseren we exclusief voor onze communityleden Hospitality Talks. Dat zijn online live inspiratiesessies door verschillende experts. Een Hospitality Talk is een afgeleide variant van de welbekende Ted Talks. De sprekers kunnen toptrainers zijn van Gastvrijheid in Bedrijf, maar ook schrijvers, sprekers, wetenschappers en andere experts van andere organisaties. In een uur doe je inspiratie en nieuwe kennis op vanuit verschillende thema’s en invalshoeken.

Kan je er niet live bij aanwezig zijn? Kijk of luister dan de Hospitality Talks terug op een moment dat het jou uitkomt! Check de agenda voor de eerstvolgende Hospitality Talk! Word nu lid en kijk een van deze Hospitality Talks terug:

 

10 redenen om lid te worden

  • 1

    Bespaar tijd door nooit meer eindeloos te Googelen naar waardevolle informatie.

  • 2

    Je hoeft het wiel niet zelf opnieuw uit te vinden.

  • 3

    Samen kom je verder. We helpen en inspireren elkaar, we delen kennis, ervaring en ideeën om elkaar verder te helpen.

  • 4

    Elke dag inspiratie en een energieboost!

  • 5

    Je staat er niet meer alleen voor. Je bent onderdeel van een exclusief supernetwerk van gelijkgestemde gastvrijheidsleiders en -strijders.

  • 6

    Je kunt direct zelf aan de slag met praktische tips, bewezen effectieve methoden en kant-en-klare DIY tools om om collega’s mee te krijgen en tot zichtbare en meetbare resultaten te komen.

  • 7

    Je bent niet meer afhankelijk van externe trainers en bureaus maar kunt zelf aan de slag met groei en borging.

  • 8

    Alle kennis en tools op 1 plek.

  • 9

    Nergens vind je deze unieke content: niet alleen over externe gastvrijheid, maar ook voor interne gastvrijheid en gastvrij leiderschap.

  • 10

    Zo wordt jij de expert in gastvrijheid en wordt jij de best practice in gastvrijheid met jouw bedrijf!

 

 

 

Veelgestelde vragen

Als je wil afzien van je lidmaatschap, kan je contact opnemen met community@gastvrijheidinbedrijf.nl. Afhankelijk van je lidmaatschap bepalen we de einddatum.

We zijn 100% overtuigd van de kwaliteit van onze Community en Academy. Daarom geven we de garantie dat als het je toch niet bevalt in de eerste maand, je jouw lidmaatschap kunt opzeggen en storten wij het bedrag binnen 10 werkdagen terug. Stuur daarvoor een mailtje met jouw opzegging en feedback via community@gastvrijheidinbedrijf.nl

Natuurlijk kan je veel inspiratie opdoen op social media en websites. Wij hebben ervoor gekozen om een deel van onze kennis te delen op onze website en social media, maar speciaal voor onze leden álles te delen. Nog een voordeel: je hoeft niet meer eindeloos te googelen en zoeken. In de community heb je direct toegang tot de relevante informatie waar je wat aan hebt.

Je collega’s zijn natuurlijk van harte welkom om ook lid te worden. Ze kunnen kiezen voor een persoonlijk lidmaatschap. Wanneer je met 4 collega’s of meer lid wilt worden, is een bedrijfslidmaatschap voordeliger. Daarnaast heeft een bedrijfslidmaatschap allerlei voordelen, bekijk de voordelen van een bedrijfslidmaatschap.

Je kunt er zo veel tijd insteken als je zelf wilt. Er zijn geen verplichtingen en verwachtingen. Zo is de een dol op het forum of de Mood Board en pluist de ander alle e-learnings uit. Het is jouw feestje. We hebben overigens ook een app, waardoor je naast het checken van de social media, je ook regelmatig updates in de community kunt checken op de bank, in bad of op het terras. Nog een tip: veel leden luisteren de video’s op de academy als podcast als ze onderweg zijn.

We hebben drie opties: op factuur, via Ideal of creditcard. Wanneer je de eerste keer betaald hebt via Ideal of creditcard wordt er een automatische incasso gestart. Wel zo makkelijk! De betalingstermijn voor betaling op factuur is 30 dagen.

In dit netwerk ga je connecten met mensen met een passie voor gastvrijheid uit diverse branches. Je hoeft dus niet uit te leggen wat gastvrijheid is en waarom het zo belangrijk is. Elke dag doe je nieuwe inspiratie op en leer je van elkaar. Je leert niet alleen van de online sessies zoals de Hospitality Talks en denktanks, je krijgt ook toegang tot onze online Academy met meer dan 200 micro e-learings over gastvrijheid optimaliseren en gastvrij leiderschap. Ook vind je er interviews met gastvrijheidsleiders, een speciale module voor trainers en docenten en kunt alle online sessie terugkijken op een moment dat jou uitkomt. We delen serieus al onze kennis zodat jij zelfstandig aan de slag kunt gaan met het optimaliseren van gastvrijheid én expert wordt.

 

 

 

Het kost je misschien een kwartiertje per week, maar biedt je een eindeloze bron van inspiratie. 
Doe je mee? Het is aan jou!

 

 

Wil je meer informatie?

 

 

Wil je de Community uitproberen?

Ga naar de bovenkant