Gastvrijheid in Bedrijf Community

De Gastvrijheid in Bedrijf Community is dé plek voor iedereen met een passie voor gastvrijheid. Door het onderling delen van kennis, inspiratie, ervaringen en tools maken we de wereld samen gastvrijer én gelukkiger. 

  • Ben je op zoek naar inzichten en praktische handvatten om gastvrijheid in jouw bedrijf naar een hoger level te tillen?

  • Ben je klaar met losse gastvrijheidstrainingen die weinig effect lijken te hebben en zoek je naar tools die tot duurzame resultaten leiden?

  • Wil jij je collega’s blijven inspireren met effectieve tools?

  • Wil je jouw netwerk uitbreiden door te connecten met andere Gastvrijheidsprofessionals? 

 

Dan is de Community echt iets voor jou! Het helpt je om dé gastvrijheidsexpert te worden in jouw organisatie. Door de Community ben jij in staat om impact te maken en gastvrijheid te verbeteren binnen jouw omgeving.

Ja, ik wil lid worden!

Wat krijg ik wanneer ik lid word van de Community? 

In de Community leer je alles over gastvrijheid, gastvrij leiderschap en het uitdragen van gastvrijheid. Je verbreed je netwerk en praat met elkaar over uitdagingen, inspiratie en ideeën.

0
Microlearnings
0
Hospitality Talks
0
Leden

Voor wie is de community opgericht?

De Gastvrijheid in Bedrijf Community is er om alle gastvrijheidsleiders samen te brengen en te inspireren! Soms lijken gastvrijheidsleiders wel mensen met een andere bloedgroep, DNA, passie of roeping. Mensen die anders in het werk en leven staan. Ze hebben een sterke drijfveer om hun bedrijf, organisatie, team of omgeving gastvrijer en daarmee gelukkiger te maken. Kortom; mensen met een passie voor gastvrijheid.

Het maakt niet uit of je medewerker, manager, student, docent, trainer of directeur bent en in welke branche je werkt. Of je nu met gasten, klanten, patiënten, cliënten, bewoners, collega’s of leveranciers werkt; gastvrijheid is universeel. Iedereen is welkom in de Community!

Benieuwd welk lidmaatschap bij jou past? Hieronder vind je een overzicht van de verschillende abonnementen: persoonlijke lidmaatschappen (ook voor studenten) en bedrijfslidmaatschappen.

De community brengt mij als Hospitality Manager binnen een IT bedrijf dichterbij soortgenoten vanuit alle branches. Dat zorgt ervoor dat ik nog meer inspiratie krijg en kan delen waardoor de gezamenlijke passie voor gastvrijheid nog mooier wordt!

Michael van der Tweel, Facilities & Hospitality Manager, Xebia

De community van Gastvrijheid in Bedrijf is leuk en inspirerend! Het verrijkt mijn netwerk en levert mooie ideeën op die toepasbaar zijn in mijn eigen (werk)omgeving.

Nora Bijen, Coordinator Triple A, Johan Cruijff ArenA

 

Persoonlijk lidmaatschap

 

 

Expert lidmaatschap

 

Wat je krijgt:

  • Toegang tot het online community platform

  • Onbeperkt toegang tot de online Hospitality Academy met 175 (micro) e-learning modules

  • Deelnemen aan online live events (>10 per jaar) of later terugkijken

  • Met korting naar live events en masterclasses

  • Hospitality Talks & Interviews met gastvrijheidshelden live volgen of later terugkijken

  • Verbreed je netwerk en connect met andere Gastvrijheidsstrijders! 

  • Deelnemen aan online groepen en gesprekken (ook per per branche)

 

Eerste maand 1 euro,
daarna 22,99 euro per maand

 

Ik wil expertlid worden!

 
Of kies een jaarabonnement en bespaar 13%.

 

 

Master lidmaatschap

 

Wat je krijgt:

  • Toegang tot het online community platform

  • Onbeperkt toegang tot de online Hospitality Academy met 175 (micro) e-learning modules

  • Deelnemen aan online live events (>10 per jaar) of later terugkijken

  • Met korting naar live events en masterclasses

  • Hospitality Talks & Interviews met gastvrijheidshelden live volgen of later terugkijken

  • Verbreed je netwerk en connect met andere Gastvrijheidsstrijders! 

  • Deelnemen aan online groepen en gesprekken (ook per per branche)

 

Plus:

  • Alles van het Expert Lidmaatschap + de volgende bonussen

  • Gratis deelname aan 2 live Masterclasses (t.w.v. €898,-)

  • Gratis 4 uur coaching met expert naar keuze (t.w.v. €500,-)

  • Gratis het boek “Het geheim van gastvrijheid” (t.w.v. €22,95)

 

All-in pakket
133,10 euro per maand 

 

Ik wil masterlid worden!

 
Of kies een jaarabonnement en bespaar 11%.

 

 

 

Wil je met meerdere collega’s lid worden?
Met onze speciale bedrijfspakketten leer je alles over gastvrijheid, gastvrij leiderschap en kan je samen de gastvrijheid van jouw bedrijf een boost geven! 

Ben je student?
Maak dan gebruik van ons speciale studentlidmaatschap.

 

 

 

Ervaar de Community 

 

Ja, ik wil lid worden!

 

 

 

 

Wat zeggen anderen over de community?

De community is voor mij een soort van thuiskomen. Het geeft me energie en het versterkt bij mij het groepsgevoel. Hiermee bedoel ik dat we allemaal in deze community dezelfde passie hebben, ongeacht in welke branche je werkzaam bent of wie je bent of waar je woont. En behalve dezelfde passie delen we kennis met elkaar, luisteren we naar elkaar en inspireren we elkaar. En waarom zou je het in je eentje willen doen, als je samen meer bereikt? En het is ook nog eens veel gezelliger.

Renate Ravestein, Docent Hospitality, Graafschap College

De community is voor mij een soort van thuiskomen. Het geeft me energie en het versterkt bij mij het groepsgevoel. Hiermee bedoel ik dat we allemaal in deze community dezelfde passie hebben, ongeacht in welke branche je werkzaam bent of wie je bent of waar je woont. En behalve dezelfde passie delen we kennis met elkaar, luisteren we naar elkaar en inspireren we elkaar. En waarom zou je het in je eentje willen doen, als je samen meer bereikt? En het is ook nog eens veel gezelliger.

Renate Ravestein, Docent Hospitality, Graafschap College

De Community is voor mij zo’n mooie toevoeging aan wat ik doe als gastvrijheidstrainer. En het is zo mooi en leuk om gelijkgestemden te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Heel leerzaam en ik krijg daar onwijs veel energie van.

Francis Lansink, Moodz guest experience

Ik zou de Gastvrijheid in Bedrijf Community omschrijven als een hele inspirerende omgeving om goede ideeën op te doen en als een plek om medestanders te vinden. Het voelt soms alsof je alleen aan het strijden bent binnen een organisatie en het is fijn om daar ideeën van andere mensen ook te lezen en daar weer mee aan de slag te gaan.

Esther Fijnekam, Contractmanager bij Prinses Máxima Centrum

 

Toegang tot meer dan 175 praktische (micro) e-learning modules met video’s, tips en tools

Hospitality Academy

De online Hospitality Academy is een unieke plek waar je alles leert over gastvrijheid en gastvrij leiderschap. Dé plek om jouw kennis en vaardigheden te vergroten en nieuwe tools te ontdekken. Met korte, praktische (micro) e-learning modules doe je in slechts een enkele minuten nieuwe inzichten op die je direct kunt toe te passen in de praktijk! Als lid krijg jij onbeperkt toegang tot het aanbod van meer dan 200 online modules met video’s en tools over gastvrijheid en gastvrij leiderschap. Ook hebben we speciale modules voor trainers en docenten.

Deze modules zijn opgezet door verschillende experts. Daarbij zijn de modules handig onderverdeeld in lessen, zo kies jij zelf wanneer je welke kennis je op welk moment tot je neemt. Naast verschillende lessen vind je ook interviews met gastvrijheidshelden en opnames van de Hospitality Talks en live Community sessies terug. Op deze manier mis je niets en kan je leren op het moment dat het jou uitkomt. Klaar voor een inspiratie boost? Vergroot je kennis en wordt dé Gastvrijheidsexpert binnen jouw bedrijf!

 

 

Veelgestelde vragen

Als je wil afzien van je lidmaatschap, kan je contact opnemen met community@gastvrijheidinbedrijf.nl. Afhankelijk van je lidmaatschap bepalen we de einddatum.

We zijn 100% overtuigd van de kwaliteit van onze Community en Academy. Daarom geven we de garantie dat als het je toch niet bevalt in de eerste maand, je jouw lidmaatschap kunt opzeggen en storten wij het bedrag binnen 10 werkdagen terug. Stuur daarvoor een mailtje met jouw opzegging en feedback via community@gastvrijheidinbedrijf.nl

Natuurlijk kan je veel inspiratie opdoen op social media en websites. Wij hebben ervoor gekozen om een deel van onze kennis te delen op onze website en social media, maar speciaal voor onze leden álles te delen. Nog een voordeel: je hoeft niet meer eindeloos te googelen en zoeken. In de community heb je direct toegang tot de relevante informatie waar je wat aan hebt.

Je collega’s zijn natuurlijk van harte welkom om ook lid te worden. Ze kunnen kiezen voor een persoonlijk lidmaatschap. Wanneer je met 4 collega’s of meer lid wilt worden, is een bedrijfslidmaatschap voordeliger. Daarnaast heeft een bedrijfslidmaatschap allerlei voordelen, bekijk de voordelen van een bedrijfslidmaatschap.

Je kunt er zo veel tijd insteken als je zelf wilt. Er zijn geen verplichtingen en verwachtingen. Zo is de een dol op het forum of de Mood Board en pluist de ander alle e-learnings uit. Het is jouw feestje. We hebben overigens ook een app, waardoor je naast het checken van de social media, je ook regelmatig updates in de community kunt checken op de bank, in bad of op het terras. Nog een tip: veel leden luisteren de video’s op de academy als podcast als ze onderweg zijn.

We hebben drie opties: op factuur, via Ideal of creditcard. Wanneer je de eerste keer betaald hebt via Ideal of creditcard wordt er een automatische incasso gestart. Wel zo makkelijk! De betalingstermijn voor betaling op factuur is 30 dagen.

In dit netwerk ga je connecten met mensen met een passie voor gastvrijheid uit diverse branches. Je hoeft dus niet uit te leggen wat gastvrijheid is en waarom het zo belangrijk is. Elke dag doe je nieuwe inspiratie op en leer je van elkaar. Je leert niet alleen van de online sessies zoals de Hospitality Talks en denktanks, je krijgt ook toegang tot onze online Academy met meer dan 200 micro e-learings over gastvrijheid optimaliseren en gastvrij leiderschap. Ook vind je er interviews met gastvrijheidsleiders, een speciale module voor trainers en docenten en kunt alle online sessie terugkijken op een moment dat jou uitkomt. We delen serieus al onze kennis zodat jij zelfstandig aan de slag kunt gaan met het optimaliseren van gastvrijheid én expert wordt.

 

 

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact op
Ga naar de bovenkant