Gastvrij Leiderschap
Onderscheiden door gastvrijheid

Gastvrij Leiderschap

Veel bedrijven willen zich onderscheiden door gastvrijheid, maar weinige bereiken de top. ‘Gastvrijheid’ blijft vaak een vaag, zweverig thema. Werkgroepjes praten zich suf over de betekenis ervan. Medewerkers vinden het onzin: we zijn toch al gastvrij?

In de praktijk ligt het gebrek aan gastvrijheid zelden aan medewerkers. Leiders, formeel en informeel, spelen een cruciale rol in het creëren van een gastvrije cultuur. Die begint intern: medewerkers voelen zich welkom en gestimuleerd om gastvrij te zijn. In dit boek lees je hoe je een gastvrije cultuur creëert waarin medewerkers graag werken en gasten graag terugkomen.

  • Bedrijven om je heen excelleren in rap tempo door gastvrijheid te verhogen
  • Gastvrijheid is het geheim van gastvrije mensen en bedrijven
  • Gastvrijheid zit niet in luxe, dure dingen en ingewikkelde programma’s. Met kleine acties kan je enorme impact maken!
  • Bedrijven met een gastvrije cultuur zijn in staat medewerkers te binden en boeien. Best handig in een krappe arbeidsmarkt.
Onderscheiden door gastvrijheid

Het geheim van gastvrijheid

Gastvrijheid leer je natuurlijk niet uit een boekje. Maar het zet je wel aan het denken en biedt praktische handvatten voor mensen uit alle branches om de gastvrijheid in jouw bedrijf te versterken. Dit boek is geschikt voor iedereen die wel eens te gast is of werkt in een dienstverlenend beroep, ongeacht in welke branche je werkt, of je in een klein of groot bedrijf werkt en of je leidinggevend of leidingnemend bent.

  • Geschreven door een expert met jarenlange praktijkervaring
  • Prachtige praktijkvoorbeelden en interviews uit alle branches
  • Geen saai managementboek maar toegankelijk geschreven voor iedereen
  • Pas beschikbaar, maar nu al een bestseller waar je echt iets aan hebt
Het geheim van gastvrijheid