Webinar Gastvrij Leiderschap

Laura de la Mar presenteert in dit gratis webinar een samenvatting van de hoogtepunten uit haar nieuwste boek “Gastvrij Leiderschap”.

Datum: 14 september 2023, 11:00 - 12:00 uur.
Locatie: Zoom

Veel bedrijven streven ernaar zich te onderscheiden door middel van gastvrijheid, maar slechts weinigen bereiken de top. Gastvrijheid blijft vaak een vaag en zweverig concept. In de praktijk ligt het gebrek aan gastvrijheid zelden aan de medewerkers. Leiders, zowel formeel als informeel, spelen een cruciale rol bij het smeden van een gastvrije cultuur.

Enkele bedrijven blinken uit in gastvrijheid. Gasten, klanten, patiënten en cliënten ervaren hier oprechte persoonlijke aandacht. Medewerkers zijn loyaal en werken met passie en plezier. Ze zijn intrinsiek gemotiveerd om gastvrij te zijn. Hoe doen ze dat? Waar begin je? Hoe ontwikkel je zo’n gastvrije cultuur? Hoe geef je het thema handen en voeten? Welke valkuilen tarten de meeste bedrijven en hoe kun je deze intelligent omzeilen? Laura geeft je graag antwoorden op deze vragen.

Gastvrij leiderschap is niet ingewikkeld, vergt niet veel tijd, geeft onmiddellijk een impuls, maar is niet voor iedereen weggelegd. In het boek worden theoretische inzichten, concrete voorbeelden en momenten van zelfreflectie gecombineerd met interviews met de vooraanstaande gastvrijheidsleiders van Nederland. Bovendien krijg je exclusieve toegang tot een online bron vol checklists, video’s en tools.

Gastvrij Leiderschap

Veel bedrijven willen zich onderscheiden door gastvrijheid, maar weinige bereiken de top. ‘Gastvrijheid’ blijft vaak een vaag, zweverig thema. Werkgroepjes praten zich suf over de betekenis ervan. Medewerkers vinden het onzin: we zijn toch al gastvrij?

In de praktijk ligt het gebrek aan gastvrijheid zelden aan medewerkers. Leiders, formeel en informeel, spelen een cruciale rol in het creëren van een gastvrije cultuur. Die begint intern: medewerkers voelen zich welkom en gestimuleerd om gastvrij te zijn. In dit boek lees je hoe je een gastvrije cultuur creëert waarin medewerkers graag werken en gasten graag terugkomen.