Over Sjo Delveaux

Rollen:

  • Chief Happiness Officer,
  • Consultant (gespecialiseerd in het ontwikkelen van een gastgerichte organisatie),
  • Projectleider en
  • Coach (on the job).

 

Expertise:

  • Service design,
  • strategie,
  • organisatie ontwikkeling, en
  • Hospitality.

 

Sjo staat voor:

  1. Passie,
  2. Échte oprechte aandacht,
  3. Positieve energie,
  4. Focus,
  5. Verbinden,
  6. Authentiek en
  7. Innovatie.

 

Sjo? Is dat jouw echte naam?

Dit zijn meestal de eerste twee zinnen in een kennismaking voor mij. Direct ontstaat er een lach op je gezicht en de verbinding is gemaakt.

Ik ben Sjo Delvaux, geboren in mei 1983 in Tegelen. Hier heb ik mijn naam mogen ontvangen, een groot geschenk. Sinds die dag, krijgen mensen spontaan een glimlach op hun gezicht.

 

‘Why walk if you can dance’,

lijkt dan ook vanaf 25 mei 1983 op mijn lijf te zijn geschreven en is de letterlijke vertaling van hoe ik door het leven wil dansen.
Sinds ik als afwasser op 15-jarige leeftijd in het dorpje Tegelen in de Hospitality ben gaan werken, heeft dit gevoel me niet meer los gelaten. Anderen mensen een goed gevoel geven is hetgeen ik het allerliefste doe.

Na ruim 20 jaar binnen verschillende disciplines in de Hospitality te hebben gewerkt; van afwasser, in de bediening bij een sterrenzaak, Marketing & PR bij legende Roberto Payer (Hilton Amsterdam) tot Sales functies bij AB Inbev en het gezellige Schrobbelèr binnen de Hospitality branche, altijd is deze kernwaarde centraal blijven staan.

‘Gelukkig maken’ is mijn drijfveer om organisaties te ontwikkelen tot échte gastgerichte organisaties.
Dit doe ik door samen te werken en oplossingen te bieden voor organisaties in samenwerking met Gastvrijheid in bedrijf en mijn eigen bedrijf Sjo – Hospitality Service Design, www.sjoh.nl.