Ik geloof dat gastvrijheid de basis is van iedere succesvolle organisatie. Goede dienstverlening zit hem vooral in gastvrije houding en gedrag en de mate waarin medewerkers dat aan hun gasten en klanten laten zien en voelen. Een positieve beleving van gasten en klanten zorgt ervoor dat ze graag terugkomen en hun ervaring delen met anderen.

Mijn allereerste vakantiebaantje in de horeca heeft er voor gezorgd dat mijn passie voor gastvrijheid werd aangewakkerd, waardoor de Hotelschool een logische keuze bleek te zijn. Dienstverlening is me overigens al met de paplepel ingegoten, aangezien zowel mijn ouders als broers en zussen werkzaam waren in de zorg.

In de horeca heb ik diverse functies op verschillende niveaus vervuld voor o.a. Golden Tulip Hotels en Marriott Hotels in Nederland en London. Daarnaast heb ik bijna 14 jaar voor ABN AMRO en Delta Lloyd gewerkt als kantoordirecteur, accountmanager en projectleider. Het ontwikkelen, enthousiasmeren, coachen en trainen van mensen heeft altijd een prominente rol gespeeld in mijn werk.

Sinds 2014 ben ik gecertificeerd als communicatietrainer, waarbij ik mij heb gespecialiseerd in gastvrijheid, communicatie, verkoop, leiderschap en telefonie. Daarnaast ben ik gediplomeerd NLP Paardencoach. Het coachen met behulp van paarden geeft inzicht in communicatie, samenwerking en leiderschap. Het is uitermate geschikt om dit individueel of in teamverband te doen, bijvoorbeeld als onderdeel van een trainingstraject.

Mijn ambitie is om organisaties en hun medewerkers te helpen om nog beter te worden door middel van trainingen op maat.

Neem contact op met Petra voor meer informatie.

Maak kennis met de rest van het team.