Emotionele Intelligentie in Gastvrijheid

Gevoelens bepalen in grote mate hoe we ons gedragen zowel op werk als privé. Veelal gebeurt dit onbewust, maar het blijft niet altijd onopgemerkt door de omgeving. Je onbewuste reacties op emoties kunnen zowel positieve als negatieve reacties uit de omgeving opwekken. Positieve feedback is natuurlijk fijn, maar wanneer je negatieve reacties ontvangt kan dat de samenwerking belemmeren of bemoeilijken.

Steeds vaker zet de voortvloeiende frustratie in communicatie mensen in beweging om naar hun eigen gedrag te kijken en aan de slag te gaan met de ontwikkeling van hun emotionele intelligentie.

Zodoende schenken ook steeds meer bedrijven aandacht aan de emotionele ontwikkeling van hun werknemers teneinde de samenwerking te verbeteren en daarmee het succes van het bedrijf te vergroten. Een mooie trend, want emotionele intelligentie is inderdaad te ontwikkelen.

Bovendien is het heel relevant voor gastvrijheid, want daarin gaat het niet alleen om wát je doet, maar vooral om hóe je dat doet.

Wil jij:

  1. meer leren over EQ?
  2. weten hoe je EQ binnen gastvrijheid kan toepassen?
  3. de 5 domeinen van EQ in je dagelijks werk herkennen?
  4. je meer bewust worden van je onbewuste kwaliteiten?

Scroll dan gauw door naar hieronder waar je de hele whitepaper kunt downloaden.

In deze whitepaper neemt Soraya Rooijackers jou mee in het verhaal over Emotionele Intelligentie.

 

 

Masterclass EQ & Gastvrijheid

 

Ben je na het lezen van de whitepaper over EQ nóg enthousiaster geworden over dit thema?

Dan is de Live Masterclass Emotionele Intelligente in Gastvrijheid zeker iets voor jou! We nodigen je graag uit op ons prachtige kasteel om je verder te ontwikkelen in jouw eigen emotionele vermogen. Voor deze Masterclass ontvang je ook een persoonlijk EQ leiderschapsprofiel, zodat je je direct bewust wordt van jouw kwaliteiten en verbeterpunten.

We verwelkomen je graag op 3 december bij ons op het kasteel!

 

Download hier jouw whitepaper

Download de whitepaper hier