Training ongewenst gedrag en verbale agressie
Iedereen heeft wel eens te maken gehad met klanten die over je grens gaan. Misschien hebben ze je beledigd, gedroegen ze zich lomp of gaven ze je een blik waardoor je je ongemakkelijk voelde. Hoe ver kan en mag een klant gaan? Is de klant altijd koning? Om hier inzicht in te geven en je concrete handvatten te bieden hebben wij de training ongewenst gedrag en verbale agressie ontwikkeld.
Resultaten
Resultaten training ongewenst gedrag en verbale agressie
Voor wie is deze training- of inspiratieworkshop bedoeld?
De gastvrijheidstraining is voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. Iedere medewerker ongeacht het beroep, heeft twee beroepen: je professie, maar daarnaast acteer je altijd als gastheer/-vrouw. Of je werkt als receptionist, schoonmaker, beveiliger, vrijwilliger, manager, werkt bij de overheid, in een winkel, de horeca, catering, bedrijfsleven of in de zorg… voor iedereen is gastheerschap een must! Kortom, we bieden trainingen aan in diverse branches en op diverse niveaus.
Wil je meer weten of heb je interesse in een training ongewenst gedrag en verbale agressie?
Inspiratie op maat!
Wij bieden geen standaard trainingen aan. Elk bedrijf en ieder team heeft andere behoeften, leerstijlen en verbeterdoelen. Elke training maken wij daarom op maat. Wat wel standaard is, is dat elke training inspirerend en afwisselend is en dat het geleerde direct kan worden toegepast in de praktijk door het transferplan.
Iedere medewerker ongeacht het beroep, heeft twee beroepen: je professie, maar daarnaast acteer je altijd als gastheer/-vrouw.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden. Interesse in een andere training of workshop? Klik hier voor ons complete aanbod!