Training gastvrij telefoneren

Het telefoongesprek is vaak de eerste indruk van een klant met het bedrijf. Welke indruk maak jij aan de telefoon? ​​
In deze praktijkgerichte training gaan medewerkers aan de slag met bewustwording van hun eigen houding en gedrag. ​

  • Doel: Op een gastvrije manier communiceren

  • Tijdsduur: 1 dagdeel (3 uur)

  • Doelgroep: iedereen die veel klantcontact momenten heeft

  • Groepsgrootte: maximaal 12 deelnemers

Resultaten

Resultaten training gastvrij telefoneren

Voor wie is deze training bedoeld? 

De training gastvrij telefoneren is voor iedereen die in direct contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. Werk je bijvoorbeeld als receptionist, telefonist of beveiliger bij de overheid, in een winkel, de horeca, catering, bedrijfsleven of in de zorg… voor iedereen is gastheerschap een must! Kortom, we bieden trainingen aan in diverse branches en op diverse niveaus.

Wil je meer weten of heb je interesse in een training gastvrij telefoneren?

Neem contact op

Inspiratie op maat!

Wij bieden geen standaard trainingen aan. Elk bedrijf en ieder team heeft andere behoeften, leerstijlen en verbeterdoelen. Elke training maken wij daarom op maat. Wat wel standaard is, is dat elke training inspirerend en afwisselend is en dat het geleerde direct kan worden toegepast in de praktijk door het transferplan.

Iedere medewerker ongeacht het beroep, heeft twee beroepen: je professie, maar daarnaast acteer je altijd als gastheer/-vrouw. 

Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden. Interesse in een andere training of workshop? Klik hier voor ons complete aanbod!