Beste [naam leidinggevende],

Zoals je weet vind ik, net zoals jij, gastvrijheid ontzettend belangrijk. Ik heb iets ontdekt waar ik heel enthousiast over ben en waarvan ik denk dat het ons en ons bedrijf enorm kan helpen om gastvrijheid te optimaliseren en borgen.

We kunnen elke keer zelf het wiel proberen uit te vinden, maar hoe mooi is het als we juist kunnen leren van andere gastvrijheidsstrijders uit andere bedrijven en branches? Gastvrijheid ontwikkelen is een continu proces en hoe goed zou het zijn als we ergens altijd terecht kunnen voor kennis en inspiratie?

Bij de Gastvrijheid in Bedrijf community kunnen we contact krijgen met andere professionals met een passie voor gastvrijheid. Het geeft ons ook de mogelijkheid om onze eigen ervaringen te delen. Maar veel belangrijker, we krijgen alles te weten hoe anderen het doen, waar we kunnen verbeteren en hoe experts met vergelijkbare uitdagingen omgaan. Kortom, dit is echt iets voor ons en ik zou graag lid worden.

Het is mogelijk om een persoonlijk lidmaatschap te kiezen of een bedrijfslidmaatschap waarbij we met meerdere collega’s lid kunnen worden. Daarbij is het ook mogelijk om als groep gecoacht te worden door een expert van Gastvrijheid in Bedrijf en zelfs masterclasses volgen. Er zijn 3 verschillende lidmaatschappen: Basic, Expert en Master. Hoe hoger het level waarvoor je betaalt, hoe meer voordelen je ontvangt.

Meer informatie over de community en lidmaatschappen vind je hier: www.gastvrijheidinbedrijf.nl/community.

Mag ik lid worden namens ons bedrijf of lijkt je het wat om met meerdere collega’s lid te worden?

Ik hoor het graag!

Met hartelijke groet,

[jouw naam]

Ontdek voor wie wij werken

Onze referenties