Gastvrij met een grote G

Wanneer je tien verschillende mensen vraagt wat gastvrijheid is, krijg je tien verschillende antwoorden. ‘Welkom’, ‘vriendelijk’ en ‘persoonlijke aandacht’ zijn veelgehoorde associaties. Alle antwoorden zijn goed. Iedereen beleeft gastvrijheid namelijk anders; het is een emotionele beleving die altijd positief geladen is. De behoeften, voorkeuren en verwachtingen kunnen per gast verschillen. Dat maakt het soms best lastig om een gastvrijheidsbeleving te creëren. In onderstaand artikel, uit NSO Retail Management, geeft Laura een aantal tips om onder anderen winkeliers op weg te helpen.

Bron: NSO Retail Magazine

Meer inspiratie, tips en tools?
Gastvrijheid in Bedrijf - Community
Gerelateerde berichten
Ken jij de Gastvrijheid in Bedrijf Community al?
  • Elke dag nieuwe inspiratie, ideeën en inzichten op het platform
  • Vergroot je netwerk met >200 gastvrijheidsleiders uit allerlei branches
  • Toegang tot de online Hospitality Academy met >200 e-learning lessen & DIY tools
  • Online live sessies en Hospitality Talks volgen en terugkijken