Gastvrijheid is meer dan alleen een glimlach. Het is een manier van denken en doen die ervoor zorgt dat mensen zich welkom, gewaardeerd en gerespecteerd voelen. Een gastvrije organisatie is een organisatie waar mensen graag komen, werken en zaken mee doen.

Een gastvrije cultuur creëren is een proces dat tijd en aandacht vergt. Het begint met een duidelijke visie en strategie voor gastvrijheid. Vervolgens is het belangrijk om de organisatiecultuur te veranderen, zodat gastvrijheid een integraal onderdeel wordt van het DNA van de organisatie.

Hoe kan een gastvrijheidstraject daarbij helpen?

Gastvrijheid in Bedrijf levert op maat gemaakte gastvrijheidstrajecten in allerlei branches. Wij trainen in de zorg, horeca, dienstverlenende instellingen maar ook bij de overheid. Wij helpen om een gastvrije cultuur te creëren.

Lees de klantcases

Op deze pagina vind je diverse klantcases waarin je kunt lezen hoe een gastvrijheidstraject deze organisaties heeft geholpen om hun gastvrijheid te verbeteren. De cases laten zien wat een gastvrije cultuur en houding kan opleveren, zoals:

  • Verhoogde klanttevredenheid
  • Afgenomen klachten
  • Verhoogde medewerkerstevredenheid
  • Verhoogde productiviteit

Wil jij ook een gastvrije organisatie creëren?

Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij helpen om jouw gastvrijheidsdoelstellingen te bereiken.