Training Positieve communicatie

Home>Diensten>Training Positieve communicatie

Training Positieve communicatie

Hoe laat je je gasten welkom voelen door jouw communicatie? Ontdek de kracht van woorden. Ervaar de impact van (on)gastvrije communicatie. Leer hoe je door kleine aanpassingen in je communicatie, meer impact hebt op de tevredenheid- en gastvrijheidsbeleving van je gast en klant. Hoe kun je in alle communicatie-uitingen van de reis van jouw gast, haar zowel on- als offline verrassen? Verander je woorden en verander de beleving van je gast. De training wordt ervaren als een reis vol voorbeelden en inspiratie.

– Doel: Inspiratie, bewustwording en praktische inzichten
– Doelgroep: Iedereen met gast- of klantcontact
– Tijdsduur:
1 dagdeel (3 uur)
– Groepsgrootte: maximaal 12 deelnemers

Resultaten Positieve communicatie:

  • De impact van communicatie ervaren op de beleving van gastvrijheid;
  • Ontdekt wat de kracht van (on)gastvrije communicatie is;
  • Ontdekt, ervaren en gestopt: de a4-terreur!
  • Geleerd hoe te verrassen met positieve communicatie;
  • Geleerd hoe het ABCD’tje toegepast kan worden;
  • Geleerd hoe ‘omdenken’ werkt, aan de hand van eigen praktijkvoorbeelden.

Voor wie is deze training- of workshop bedoeld?

Positieve communicatie is voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. Of je werkt als receptionist, schoonmaker, beveiliger, vrijwilliger, manager, werkt bij de overheid, in een winkel, de horeca, catering, bedrijfsleven of in de zorg… voor iedereen is positieve communicatie een must! Kortom, de training is bruikbaar voor iedereen die in contact komt met klanten en gasten. Gastvrijheid in Bedrijf biedt trainingen aan in diverse branches en op diverse niveau’s.

Heeft u interesse of vragen over deze training? Neem dan contact met ons op. Klik hier voor ons complete aanbod aan trainingen, workshops en masterclasses!

Bekijk hier de inspiratievideo: The power of Words