Training positieve communicatie
Hoe laat je jouw gasten welkom voelen door communicatie? Ontdek de kracht van woorden. Ervaar de impact van (on)gastvrije communicatie. Leer hoe je door kleine aanpassingen in je communicatie, meer impact hebt op de tevredenheid- en gastvrijheidsbeleving van je gast en klant. Hoe kun je in alle communicatie-uitingen van de reis van jouw gast, haar zowel on- als offline verrassen? Verander je woorden en verander de beleving van je gast. De training wordt ervaren als een reis vol voorbeelden en inspiratie.
Resultaten
Resultaten training- of inspiratieworkshop gastvrijheid
Voor wie is de training positieve communicatie bedoeld?
Deze training is zeer geschikt voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. Of je werkt als receptionist, schoonmaker, beveiliger, vrijwilliger, manager, werkt bij de overheid, in een winkel, de horeca, catering, bedrijfsleven of in de zorg… voor iedereen is positieve communicatie een must! Kortom, de training is bruikbaar voor iedereen die in contact staat met klanten en gasten. Gastvrijheid in Bedrijf biedt trainingen aan in diverse branches en op diverse niveaus.
Interesse in of vragen over deze training? Neem dan contact met ons op. Klik hier voor ons complete aanbod aan trainingen en workshops.
Wil je meer weten of heb je interesse in een training Gastvrijheid?
Inspiratie op maat!
Wij bieden geen standaard trainingen aan. Elk bedrijf en elk team heeft andere behoeften, leerstijlen en verbeterdoelen. Elke training maken wij daarom op maat. Standaard is dat elke training inspirerend en afwisselend is en dat het geleerde direct kan worden toegepast in de praktijk door het transferplan.
Iedere medewerker ongeacht het beroep, heeft twee beroepen: je professie, maar daarnaast acteer je altijd als gastheer/-vrouw.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden. Interesse in een andere training of workshop? Klik hier voor ons complete aanbod!