Training Excellent gastheerschap (m/v)

Home>Diensten>Training Excellent gastheerschap (m/v)

Training- of workshop excellent gastheerschap (m/v)

In een training van een dagdeel nemen deelnemers een duik in de wereld van excellent gastheerschap (m/v). Deelnemers ervaren wat gastvrijheid- en excellent gastheerschap is en wat het hen oplevert.
Hoe gastvrij ben ik? Wat is gastvrijheid eigenlijk precies? In een reis vol beleving, inzichten, reflectie en tips doen deelnemers inspiratie, inzichten en een hoop positieve energie op!

– Doel: Inspiratie, bewustwording en zelfreflectie
– Tijdsduur: 1 dagdeel (3 uur)
– Doelgroep: iedereen met gast- en/of klantcontact
– Groepsgrootte: maximaal 12 deelnemers

Resultaten training- of workshop excellent gastheerschap:

  • Inhoudelijk inzicht in wat gastvrijheid- en excellent gastheerschap inhoudt;
  • Inzicht in wat jou tot excellent gastheer (m/v) maakt;
  • Ontdekken dat je naast je professie beschikt over een tweede beroep, namelijk: gastheerschap;
  • Ervaren wat het effect van zowel een gastvrije- als een ongastvrije houding is;
  • Inzicht in- en een visie op jouw zelfreflectie;
  • Uitgebreide rapportage van jouw persoonlijke DISC-analyse;
  • Inzicht in en ervaren hoe je met de spanningsvelden van gastvrijheid om kan gaan;
  • Inzicht in je eigen ‘gastvrijheidsarrogantie’*, karakterprofiel, kwaliteiten, allergieën en jouw persoonlijke aandachtspunten.

Voor wie is deze training- of workshop bedoeld?

De training- of workshop excellent gastheerschap is bedoeld voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. Iedere medewerker ongeacht het beroep, heeft twee beroepen, namelijk: je professie, maar daarnaast acteer je altijd als gastheer/-vrouw. Of je werkt als receptionist, schoonmaker, beveiliger, vrijwilliger, manager, werkt bij de overheid, in een winkel, de horeca, catering, bedrijfsleven of in de zorg… voor iedereen is gastheerschap een must!
Kortom, wij bieden trainingen aan in diverse branches en op diverse niveau’s.

Inspiratie op maat!

Gastvrijheid in Bedrijf biedt geen standaard trainingen aan. Elk bedrijf en elk team heeft andere behoeften, leerstijlen en verbeterdoelen. Elke training maken wij daarom op maat. Standaard aan elke training is dat de trainingen inspirerend en afwisselend zijn, en dat het geleerde direct kan worden toegepast in de praktijk door middel van het transferplan.

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking. Interesse in een andere training of workshop? Klik hier voor ons complete aanbod aan trainingen, workshops en masterclasses! 

*Gastvrijheidsarrogantie = Niemand is altijd en overal 100% gastvrij, ook al denken we soms zelf van wel.