Masterclass Guest Journey in 7 stappen

Home>Diensten>Masterclass Guest Journey in 7 stappen

Masterclass Guest Journey in 7 stappen

De Guest Journey (ook wel klantreis of customer journey genoemd) is de letterlijke, chronologische reis van jouw gast door het bedrijf. Het in kaart brengen van deze reis is een handige tool om systematisch de gastbeleving te beschrijven, te analyseren en te verbeteren. De inzichten stellen jou in staat om de gastvrijheidsbeleving binnen het bedrijf te verhogen. Dit leidt tot hoge mate van loyaliteit, meer ambassadeurs en meer omzet. Belangrijker nog, het verhoogt de medewerkerstevredenheid, en -betrokkenheid en daarmee de interne gastvrijheid. Deze resultaten zijn in hoge mate van invloed op de gastbeleving en gasttevredenheid.

– Resultaat: kennis en inzicht over wat de Guest Journey kan opleveren én hoe jij deze kan toepassen.
– Tijdsduur: 1 dag
– Groepsgrootte: maximaal 15 deelnemers

Wat ga jij leren en doen?

Tijdens de masterclass:

  • ga jij kijken door de ogen van de gast;
  • krijg jij inzicht in wat de Guest Journey is en wat dit voor jou en de organisatie oplevert;
  • leer jij hoe jij de Guest Journey in kaart kan brengen (huidig en gewenst);
  • ontwerp jij persona’s om toe te passen in de praktijk;
  • ontdek jij de belevingskillers en belevingsversterkers van jouw gasten en welk effect ze hebben op het eindoordeel;
  • krijg jij inspiratie en ideeën om gasten een wow beleving te geven;
  • ga jij aan de hand van de 10 belevingsversterkers brainstormen over mogelijkheden om jouw gast te verrassen;
  • maak jij een analyse en plan van aanpak voor de toekomst;
  • krijg jij parallel inzichten in de interne employee journey.

Doelgroep

Deze masterclass is gericht op (facilitaire) professionals die gericht zijn op de beleving en loyaliteit van interne en externe klanten binnen organisaties. Voor functies als facilitair managers, beleidsmedewerkers, facilitair teamleiders, gastvrijheidsexperts én leidinggevenden uit alle branches. 

Inspiratie op maat?

Wil je meer informatie of een voorstel op maat? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Gastvrijheid in Bedrijf biedt geen standaard trainingen aan. Elk bedrijf en elk team heeft andere behoeften, leerstijlen en verbeterdoelen. Elke training maken wij daarom op maat. Standaard aan onze trainingen is dat elke training inspirerend en afwisselend is en dat het geleerde direct kan worden toegepast in de praktijk door het transferplan.

Interesse in een andere masterclass? Klik hier voor ons complete aanbod aan masterclasses!