Gastvrijheid in Bedrijf Community Bedrijfslidmaatschap

Het is voor bedrijven mogelijk om met meerdere collega’s lid te worden. Dit geeft diverse interessante extra’s. Je hebt keuze hebt uit XS t/m XL pakketten, afhankelijk van het aantal collega’s waarmee je lid wordt. 

De voordelen op een rijtje

De voordelen voor een Expert bedrijfslidmaatschap op een rijtje:

  • Ontmoet andere community leden die dezelfde passie voor gastvrijheid hebben
  • Deel je kennis, stel vragen én deel successen met elkaar
  • Verdiep je kennis door de e-learning op onze Hospitality Academy te volgen
  • Denk mee met de maandelijkse online live denktank
  • Volg een online live Hospitality Talk event of kijk ze terug
  • Ga met korting na live events en masterclasses
  • Als bedrijf ontvang je 4 uur groepscoaching per jaar. Ieder kwartaal helpt een expert van Gastvrijheid in Bedrijf het team gastvrijheidsambassadeurs door middel van online groepscoaching.
  • Je bedrijfslogo komt op de pagina met bedrijfsleden te staan. Zo laat je aan iedereen zien dat jouw bedrijf gastvrijheid écht belangrijk vindt en je hierin investeert,

Deze bedrijfsleden gingen je voor:

Vraag nu jouw bedrijfslidmaatschap aan

    Je voornaam*

    Je achternaam*

    Je e-mailadres*

    Bedrijf/Onderwijsinstelling*

    Straat en huisnummer*

    Postcode*

    Plaats*

    Telefoonnummer

    Ik wil het volgende lidmaatschap aanvragen:

    Ik ontvang graag een factuur per:

    Voor maand en kwartaal termijnen hanteren we een toeslag van 5%.

    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden (zie onderaan deze pagina).

    Opmerkingen/kortingscode

    Precies de goede aanpak! De community verbindt gastvrijheid enthousiastelingen vanuit verschillende bedrijfsbranches. Je deelt er je eigen kennis en ervaring en ontvangt inspiratie, tools en nieuwe netwerkcontacten. Leren van en met elkaar.

    Ellen Geerts, International Office, Deltion College Zwolle

    De community van Gastvrijheid in Bedrijf is leuk en inspirerend! Het verrijkt mijn netwerk en levert mooie ideeën op die toepasbaar zijn in mijn eigen (werk)omgeving.

    Nora Bijen, Coordinator Triple A, Johan Cruijff ArenA

    De community is een fantastisch initiatief, één centrale plek waar de passie voor gastvrijheid centraal staat. Een professionele kennisbank, waar actief ervaringen gedeeld worden of waar je een hulpvraag op gebied van gastvrijheid kunt stellen. Hierdoor leer je van elkaar. Zowel voor jezelf als gastvrijheidsliefhebber als voor de organisatie waar je werkt, en zelfs als trainer vind je er veel inspirerende tips en concrete tools om gastvrijheid naar een nog hoger niveau te tillen.

    Marjon Beltman, Coördinator kwaliteit en verhuur, Sportbedrijf Deventer

    De community is voor mij een soort van thuiskomen. Het geeft me energie en het versterkt bij mij het groepsgevoel. Hiermee bedoel ik dat we allemaal in deze community dezelfde passie hebben, ongeacht in welke branche je werkzaam bent of wie je bent of waar je woont. En behalve dezelfde passie delen we kennis met elkaar, luisteren we naar elkaar en inspireren we elkaar. En waarom zou je het in je eentje willen doen, als je samen meer bereikt? En het is ook nog eens veel gezelliger.

    Renate Ravestein, Docent Hospitality, Graafschap College