Mood Maker boekGastheerschap en gastvrijheid staan volop in de belangstelling binnen de dienstverlening: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Veel organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap te ontwikkelen.

In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun behoeften. De kunst is de energie van deze Mood Makers te gebruiken als inspiratiebron voor anderen.

Dit boek laat zien hoe gastvrije organisaties kunnen worden ontwikkeld en wat daarvoor nodig is. Organisaties moeten vooral investeren in medewerkers en aan de slag gaan met de organisatiecultuur. ‘Mood Maker’ maakt duidelijk hoe veranderaars hun organisatie in beweging kunnen krijgen en hoe gastvrijheid een interne waarde kan worden. Het presenteert een uitgebalanceerd gedachtegoed dat de auteurs succesvol aan de praktijk hebben getoetst.

‘Mood Maker’ is geschreven voor iedereen die betrokken is bij organisatieverandering en -ontwikkeling in dienstverlenende organisaties. Het boek is ook geschikt voor opleidingen met gastvrijheid als aandachtsveld.

Meer weten?

Lees meer over de filosofie hier. Lees meer over de historie van Mood Maker hier. Meer weten hoe je de Mood Maker filosofie in uw bedrijf of organisatie kan toepassen? Neem dan contact met ons op.

 

Bestel het boek hier.

 

“Het boek… is een aanrader voor iedereen die direct aan de slag wil om vanuit zichzelf binnen de organisatie gastvrijheid te introduceren met als doel een betere sfeer, een welkom voelen voor gasten en klanten met een stabielere organisatie als resultaat. Het boek is veelzijdig, praktisch, toepasbaar in elke organisatie en goed bruikbaar als naslagwerk.” – Leonne Meijs op KVK.nl

“Het geeft je de tools in handen om Gastvrijheid ook werkelijk vorm te geven.” Frans Heerink op managementboek.nl

Recensies: