Training excellent gastheerschap (m/v)

header-beeld6

Resultaat: inspiratie, bewustwording, zelfreflectie en mensenkennis

Doelgroep: iedereen met gast- of klantcontact

Duur: 1 dag of 2 dagdelen

In een training van een dag nemen deelnemers in duik in de wereld van excellent gastheerschap (m/v). Deelnemers ervaren wat gastvrijheid en excellent gastheerschap is en wat het oplevert.  Hoe gastvrij ben ik? In een reis vol beleving, inzichten, reflectie en tips doen deelnemers inspiratie, inzichten en positieve energie aan.

Tijdens de workshop worden de volgende resultaten bereikt; deelnemers:

  • krijgen inzicht in wat gastvrijheid en excellent gastheerschap is (gezamenlijke taal),
  • ontdekken wie de gast is en wat zijn/haar doel, behoeften en handleiding zijn,
  • ervaren wat het effect is van gastvrijheid voor de gast, bedrijf en jezelf,
  • zien in hoe je een gastvrij ontvangst kan regisseren,
  • maken kennis met DISC en leren aan te sluiten bij verschillende typen gasten,
  • identificeren de kritische belevingsmomenten in de guest journey,
  • ervaren hoe je verwachtingen kan managen en overtreffen (wow-beleving creëren),
  • ontdekken de spanningsvelden van gastvrijheid en hoe ze hier mee om kunnen gaan,
  • worden bewust van de eigen gastvrijheidsarrogantie (je bent nooit altijd 100% gastvrij), karakterprofiel, kwaliteiten, allergieën en persoonlijke aandachtspunten.

Deelnemers ontvangen een uitgebreid DISC rapport.

Heeft u interesse of vragen over deze training? Neem dan contact met ons op. Klik hier voor meer trainingen.