Gastvrijheid in Bedrijf Community

Spelregels

Om er samen voor te zorgen dat de community een inspirerende omgeving met een positieve sfeer is, hebben we een aantal spelregels gesteld.

  • Communiceer positief en opbouwend
    We willen er met zijn allen een uitnodigende omgeving van maken. Behandel iedereen met respect. Gezonde discussies zijn toegestaan, maar wel op vriendelijke toon.

  • Help elkaar: stel vragen en beantwoord ze
    Wij stimuleren het zelf delen van content, het stellen van vragen of het geven van je mening. Deel je iets, zeg dan ook waarom je dat doet: je mening, tip of vraag in de begeleidende tekst dient tegelijkertijd als een conversatiestarter. Houd het positief en help elkaar, we zijn hier om elkaar te supporten en verder te helpen.

  • Geen promoties of spam
    (Zelf)promotie, spam en irrelevante links zijn niet toegestaan.

  • Ga respectvol met elkaar om
    Wees je ervan bewust dat alles wat je zegt, op internet terug te vinden is. Plaats dus geen aanstootgevende beelden, geen bloot en seksuele content, heb respect voor intellectueel eigendom en auteursrechten. Ga voorzichtig om met persoonsgegevens en de privacy van andere leden. Wij tolereren geen pesten, scheldwoorden, intimidatie, beledigingen, gewelddadige of haatdragende content en zet andere leden daar ook niet toe aan.

Zie je dat een lid zich niet aan de regels houdt? Meld het dan bij de community beheerder of via community@gastvrijheidinbedrijf.nl. We zullen de tips anoniem behandelen.

Moderatoren zullen ook proactief monitoren. We behouden het recht om leden te verwijderen die zich niet aan deze spelregels houden. Zo behouden we een samen inspirerende omgeving.

Gastvrijheid in Bedrijf